Tränat

Kom hem strax innan 3. Jag och mami har varit och tränat. Men vi kunde inte träna så länge idag för vi hann inte vara där länge innan dom börja borra och föra ett jäkla liv så det bara dåna inne på gymmet. Så där gick det ju inte att vara speciellt länge. Jag vart helt galen av det där ljudet. Så irriterande när dom inte kan sätta upp en lapp och varna att det ska va ett jäkla liv. Och jag hoppas verkligen att dom är klara med det där i morgon för annars blir jag tokig!

Efter träningen så åkte vi till Erik så jag kunde betala det jag va skylldig för att han fixa min bil. Sen åkte vi hem fort som satan, hämta Mimmi och sen hämta vi Isak på dagis. Tillbaka till fränsta för att vaccinera Mimmi, hämta Kim, handla lite och sen hämta Danne på skolan.

Va en lastbil som hade kört ner i diket här vid oss första gången vi kom hem. Va ju bara tur att han inte hade kört så jätte långt ner för hade han gjort det så hade han nog tippat för det är rätt brant där. Det är rätt halt nu och dom sandar ju inte heller så det kan ju vara lätt att köra av, tur att det inte va så farligt iaf.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska kolla på One Tree Hill ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

vad är det för träning du gör?

ge mig tips, jag måste träna ;P

2009-01-27 @ 23:01:48
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0