Uppe sent igen

Ja det va ju jag som skulle lägga mig tidigare idag, och ja se hur bra det gick. Sitter fortfarande uppe och klockan är snart 1 =P Åh herregud. I morgon måste jag verkligen gå och lägga mig tidigt. Ska tvinga upp mig själv tidigt i morgon så jag slocknar riktigt tidigt. Jag hoppas att det inte är någon bra film i morgon så jag fastnar vid tven ;P

Knarpus är en riktigt bebis. Nästan hela kvällen har han sprungit runt och lekt med Mimmis ena ben, bollat runt med en klubbpinne, hoppat runt i en pappåse och även sovit i den, sprungit runt så fort så att han inte har hunnit stanna utan kutat rakt in i väggen ett antal gånger och mycket mer. Han är knäpp den där lilla gamla gubben ;P Är ju bra att han inte alltid är sur iaf =P

Sitter och kollar lite på Scream. Alla dom där filmerna är skit dåliga men ändå så kollar jag lite, fattar inte de =P Ska la ta och borsta tänderna nu och tvätta facet sen blir det raka vägen i säng.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0