090710

Tjena!

Usch det bara regnar, regnar, regnar och åter regnar. Så himla trååååååkigt! Har inte haft nån lust att blogga alls idag. Känns som om att ajg inte orkar göra nåt, vill bara ligga på soffan hela dan och stirra upp i taket eller sova bort hela dan.

Linda ringde iaf mig runt halv 10 idag. Hon sa att dom har fått laga hagen flera gånger för att Rigge förstör den hela tiden så vi måste flytta ner dom snart igen till den stora sommarhagen. Jag åkte dit på en gång så vi fick det gjort för det skulle ju inte vara speciellt roligt om dom skulle rymma. När Linda kom dit så hade Rigge stått med halva kroppen utanför hagen så det va ju bra att vi flyttade dom då. Lite tråkigt att han ska förstöra hagen och sen så biter han ju sönder Bitters täcken också. Som tur är har han inte varit på Isas, men det är ju lite tråkigt för Linda för nya täcken kostar ju närmare 1000 spänn och vem vill betala det när täckena ändå bara blir sönderbitna igen.

Ja sen när jag kom hem så duscha jag en snabbis, käkade lite och la mig sen på soffan och kollade på Weeds. Sen har jag sovit lite och läst.


Och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Får se om jag kan hitta på nåt skoj.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jistina

fin blogg!

PS.

om du vill tjäna pengar gratis så är woopa för dig! Bara kopiera http://www.woopa.se/?ref=Jistina

och klistra in så är det bara att registrera och få andra att värva!

ha en bra dag!

2009-07-11 @ 19:10:01
URL: http://jistina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0