090720

God morgon!

Har varit uppe sen 9 =P Har tittat på tv, käkat lite och så ;P Skit väder idag igen =/ Så satans tråkigt!

Ska jobba idag, börjar klockan 2. Jag som har stängningen och kommer la ha det dom här 2 veckorna som jag ska jobba nu =P Ska bli så skönt att få jobba lite, har saknat att vara där =P Det är ju så tråkigt att bara sitta hemma, speciellt när det är skit väder. Isak ska följa me mig idag för mami och några av mina syskon ska åka till stan och handla och då kan han inte följa me för han börjar bara bråka, så då får han följa me mig istället =P

Igår gjorde jag inte mycket. Lagade Isas täcke för det hålet som var lagat sen tidigare hade gått upp och Rigge har varit där och pillat lite, men nu är det lagat och jag hoppas att det får vara det =P Åkte till Isa, pysslade lite me na, la på täcket, gav na lite mat och så. Får se om man kommer kunna rida ikväll för igår red jag inte. Jag hoppas att det blir bättre väder, men bara det inte regnar så kan man ju rida en sväng.

Ska kolla om det finns skor som passar Isa i fränsta idag. Jag hoppas att han har mindre skor hemma den här gången för annars vet jag inte hur jag ska gö. Hoppas hoppas att han har skor som passar.

Nu ska jag börja göra mig i ordning så att jag är klar och slipper tänka på det sen =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0