090721

God morgon!

Vaknade 10 idag, kollade ut genom fönstret och såg att det spöregnade. Deprimerande eller vad? Blääääää säger jag bara!

Igår gjorde jag inte mycket efter jobbet. Åkte till Isa och gav na lite mat och goa lie me henne =) Hon är ju så söt när man kommer. Dom stod i den andra delen av hagen, vet inte om jag har sagt det men vi har öppnat upp andra delen av hagen så nu är den ännu större ;P Jag börja vissla på henne och hon kommer ju som vanligt när hon ser mig =P Och jag ville inte gå i det höga gräset för helt blöt ville jag inte bli så jag gick in i hagen och ställde mig vid buskarna där dom brukar gå ner till ängen och började vissla på henne. Först fatta hon inte riktigt vart jag stod men sen när hon kom på det så kom hon på en gång =P Hon är ju så otroligt söt =) Hon kommer nästan alltid när man visslar på henne, fast när hon står i deras vindskydd så kommer hon inte alltid men annars så kommer hon fram till mig på en gång =P Så skönt att hon är en häst som man inte behöver jaga för det hade jag inte orkat me.


Satte på Rigge sitt täcke också. Tyckte lite synd om han att han skulle gå utan täcke och bli helt blöt när Isa & Bitter har täcke. Så jag skickade ett sms till K och frågade om jag skulle sätta på han täcket.

Sen kollade jag på Prison Break och satt vid datan =P



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0