090722

God morgon! =)

Nu är det fint väder! =D Tänk om det kunde få vara såhär hela dan så man kan rida ikväll =P Måste verkligen försöka rida mer men det är inte så skoj när det bara regnar hela tiden och det finns ju inget stall som man kan ta in hästarna i så man måste ju stå ute, så hela hästen, grejerna och en själv hinner ju bli helt genomblöt innan man ens har kommit iväg och det är inte speciellt skoj. Men nu måste det här vädret hålla i sig lääääänge! ;P

Igår så åkte jag till Isa en sväng. Gav henne lite mat och bara goa me na. Sen när jag kom hem så kollade jag på Morden i Midsomer och sen kom jag ju på att So You Think You Can Dance har börjat på riktigt. Har missat 2 avsnitt, buhu! Men nu kommer jag sitta bänkad framför tven varje vecka =P


Nu ska jag gå och tvätta håret. Börjar 11 idag och slutar runt halv 5 nån gång för då går sista barnet =P Men jag lär la mobilblogga nånting sen, annars blir det när jag kommer hem =P

Ha en underbar dag! =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0