090723

God morgon!

Klev upp vid 10 idag, skit väder som vanligt =/ Det va ju roligt att det fick vara fint en dag.. Och regn det behöver vi ju verkligen..

Vart inget mer bloggande igår. Kom hem efter halv 5 nån gång. Käkade lite och pratade med mami, tvättade Isas flughuva och sen åkte jag och red. Kom hem strax innan 10 nån gång och sen satt jag och kollade på So You Think You Can Dance =P Och sen va jag jätte trött och låg bara och slöade på soffan.

På fritids så va vi ute en hel del. Man får ju passa på medans det va fint väder =P Käkade lite glass gjorde vi ;P Jag gjorde flera armband till dom barnen som ville, sen så lekte barnen, spelade spel och så =P Va 7 barn igår och det är så roligt när det är lite fler =P

Klättrade igår med Isa =P Hade med mig morötter som hon fick när vi kom upp där vi vänder, snacka om att hon vart glad ;) Ska börja ha med mig morötter varje gång vi klättrar så att hon ser lite mer fram emot det för det är ju jobbigt att klättra.

När jag kom dit så upptäckte jag att Isa va svullen under ena ögat och så rann det ur det. Bara för att jag tog hem hennes flughuva i tisdags för att tvätta den för den va jätte skitig, och jag tänkte att det lär ju ändå regna hela tiden, så vart det fint väder igår och hon har antagligen blivit biten av en broms eller nåt annat blodsugande äckel. Så jag tvättade lite runt ögat och så sen så fick hon ha på sig flughuvan även när vi red. Sen när vi kom tillbaka så såg jag att det hade slutat rinna ur ögat så jag hoppas att svullnaden går ner snart nu när dom äckliga små krypen inte kan komma åt.

Ska snart åka till Isa, ska sätta på henne regntäcket för det har regnat i natt och kommer antagligen göra det snart igen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0