090731

Tjena!

Sista dagen i juli, helt otroligt. Fattar inte hur fort tiden bara springer iväg, helt sjukt ju. Snart har hela sommaren gått och inte har vi haft riktigt bra väder på jätte länge. En så länge så har inte den här sommaren varit speciellt bra, vädret alltså, vilket är väldigt tråkigt. Nu är det rätt fint väder men som vanligt så kommer det väl bli dåligare lite senare.

Ska åka till Isa en sväng nu och sätta på na flughuvan som jag har lagat idag. Det va ett litet hål i den och jag vill verkligen inte att det ska bli större så nu är det fixat =P Ska tanka också.

Skriver kanske mer sen när jag kommer hem igen, beror lite på om jag hinner. Annars skriver jag senare =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0