Hej hej!

Idag va det lite mer barn som sagt =P Roligare när det är lite fler för när det bara är 2-3 stycken så blir det nästan lite tråkigt. I morgon skulle det också vara fler barn, tror det skulle vara 10 st, men sen så brukar ju inte alla komma men man kan ju hoppas ;P Har iaf gått bra idag, Isak fick följa me idag också. Han kom och började tjata när jag låg och sov och sen när jag klev upp så började han igen och sen fråga han hela tiden när vi skulle åka. Höll på att bli riktigt förbannad på han där ett tag. Men i morgon får han inte följa me för då börjar jag tidigare.

Hade lite smått tråkigt idag när det bara va ett barn kvar och Isak för dom lekte och jag hade inte nånting att göra så jag städade i fritids skåp så nu är det fint där =P Fast det lär ju inte vara lika fint där i morgon när jag kommer =P Men det lär ju iaf vara bättre än idag, för det såg verkligen förjävligt ut där inne. Fixade barnens toadörr idag också för det gick inte att stänga den riktigt så dom fick smälla igen den men nu är det fixat =P Så lite nytta har man ju gjort där idag hehe ;P

Sitter just nu instängd på mitt rum och lyssnar på Shakira - She Wolf =P Diggar den även fast att det inte riktigt känns som Shakira, men det är la bara bra att hon testar på nåt nytt nån gång =P Bra låt iaf ;)


Nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0