Hemma

Tjena!

Kom hem för en stund sen. Va bara hemma en stund förut, käkade lite och så innan jag åkte till Isa. Det är jätte fint väder nu så det va riktigt skönt att rida en sväng =P Red en sväng i skogen, travade en del så Isa fick springa av sig lite vilket hon tyckte va skit skoj =P Skulle vara skönt om det kunde få vara fint väder nu ett tag så man kan rida lite.

Åkte till ånge idag med mami. Jag köpte ett urklippsalbum, hade egentligen tänkt köpa en svart större bok men det fanns inte där. Köpte mer papper till den också. Blir nog bra för det är ju bättre när man kan sätta in flera sidor =P Ska göra en inspirationsbok med kläder, skor, smink och lite allt möjligt =) Jag älskar att klippa och klistra och har redan satt upp massa bilder på ena sidan av min bokhylla som är mot mitt sminkbord, som inspirerar mig =) Så nu tänkte jag göra en bok också =P Ska köpa mera grejer till boken sen när jag åker till stan. Så då kommer det bli mycket pyssel ;P



Nu ska jag fixa nånting att käka innan Prison Break börjar =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0