Seg dag

Heej!

Usch va seg jag har varit idag. Har legat på soffan hela dan. Har varit så tråkigt väder så jag har inte velat gå utanför dörren. Har mest bara legat och läst, kollat lite på tv, sovit, läst bloggar och så =P

Va hos Isa en stund förut också. Stod och pyssla me na ett bra tag. Borsta na, gav na mat och bara goa me na. Hon va så himla go idag, speciellt när vi stod inne i hagen =) Tänkte gå me na en sväng i morgon så hon får komma ut och röra på sig lite. T hör ju aldrig av sig och Linda får inte tag på han. Tycker det är dåligt av han för han vet att Bitter har problem med sina fötter och behöver skor och Isa måste få en ny sko. Nu har inte vi ridit på 2 veckor och det lär ju bli ännu längre om inte T hör av sig snart.

Isa är så gullig för när man kommer dit så står hon och kollar på bilen och så går hon mot öppningen =P Och sen när man åker så står hon och kollar efter bilen en liten stund innan hon börjar äta eller göra nåt annat igen =P Hon är så himla söt =)


(Bild från i lördags)

Nu ska jag fixa nånting att käka och sen sätta mig och läsa =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0