Seg

Tja!

Gud va seg jag känner mig. Hela kroppen är sjukt slö, gillar inte när det blir såhär. Får nästan lite panik och måste röra på mig fast att kroppen känns helt död. Så snart ska jag gå ut och städa åt Em för då får jag röra på mig ;P

Jag och mami hittade inte allt som vi skulle ha till chinchillornas ersättning. Men vi fick det viktigaste iaf. Mamman fick 1 unge för 2 dagar sen och i morse så fick hon 4 till. 1 utav dom är så himla liten och kan typ inte dia själv, eller ja den tar sig innte till mamman för den har lite svårt att gå. Sen är det en till som är mindre än dom andra som inte heller kommer åt att dia riktigt så dom 2 matar mami. Jag hoppas verkligen att den minsta klarar sig för den är så otroligt liten så man blir ju lite rädd att den inte ska gö de. Men vi hoppas på det bästa. Den verkar ju rätt pigg ändå.

Ska ta kort på dom nånting så ni får se dom små sötisarna =) Men det får bli i morgon.

Har inte gjort speciellt mycket idag innan vi drog till stan. Har mest bara legat på soffan och slöat.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

skriv om din heta passion = christina aguilera ;)

2009-07-25 @ 22:44:13
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0