Sundsvall

Tjena!

Kom hem vid halv 9 ungefär. Jag åkte in till stan med Cassandra. Det va egentligen mami som skulle åka in med några av mina syskon men dom kom tillbaka efter typ 1,5 - 2 timmar. Statoil hade tydligen nåt tekniskt fel så det gick inte att tanka så dom fick åka tillbaka. Så då drog jag och Cassandra in istället. Jag va tvungen att köpa en flughuva och en salva till Isa. Huvan fanns bara i full eller pony, så jag tog full. Så det är ju frågan hur den kommer sitta på Isa för hon har cob. Men men det är iaf en bättre flughuva så jag hoppas att den kommer sitta rätt bra iaf. Tar kort på den när den sitter på Isa för att få till nån bra bild nu går inte =P







Grimma från Hööks, 25 kr
Ringar från SIX, 30 kr/st (rea)
m&m's från ÖB, 3 kr/st
Hästsalva från Hööks, 79 kr



Grimman fick man köpa för 25 kr om man handlade för minst 200 kr. Även här fanns det bara i full eller pony, ingen cob. Så det fick bli full för det passar ju bättre än pony och den kosta ju bara 25 spänn ;P Mörblå är den och inte svart som det typ ser ut på bilden. Får ta en bättre bild när Isa har på sig den =P

Jag älskar ringar, så när jag hittade dom här 2 så va jag bara tvungen att köpa dom och 30 kr/st är ju ingenting =P Älskar silver också så jag har mest ringar i det =P Fast jag har nog bara silver ringar kom jag på och en i äkta guld som jag alltid har på mig ;P

m&m's, jag va bara tvungen att köpa några såna där små påsar för dom är ju så goda ;P

Hästsalvan skulle tydligen läka såren fortare och göra dom oömma och även hålla flugor och mygg borta. Får se om den fungerar, skulle vara jätte bra om den gjorde det, för Isa har fått en del mygg/knott/bromsbett som jag vill smörja in och det vore ju bra om skiten höll sig borta där ifrån då.

Jaja, nu ska jag kolla om det har slutat regna eller iaf att det regnar mindre så att jag kan åka bort till Isa. Har ju regnat som fan idag, fattar inte hur mycket regn det finns.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0