090627

God morgon!

Klev upp kvart i 9. Vart väckt av telefonen här hemma som bara ringde och ringde. Lika bra det så att man inte sov längre nu när det är så fint väder =P Hade tänkt göra lite frukost snart är as hungrig. Och sen gå ut och sätta mig i solen och även fixa ett fotbad =P Så skönt att sitta med de ute ;P

Igår kväll runt 6 så åkte jag, Danne, Bella & Isak till Isa. Jag ville låta henne bada eftersom det är så varmt och hon älskar det ju så man får ju passa på när det är bra väder ;P Så vi hämtade henne och sen gick vi till det stället där man kan bada med hästarna. Hon började ju plaska nästan så fort hon kom till vattnet =P När man går längre ut så plaskar hon ju som en galning, jag tror nästan att hon lyckades blöta ner mig mer än sig själv =P Sen kom mami och dom andra ner också =P Jag & Isa va ner några gånger i vattnet, va väldigt skönt =) Ska nog åka dit lite senare och gå ner och bada me na igen ;P







Här är lite bilder från igår =P Inte så lätt att försöka knäppa kort själv alla gånger när man bara kan gå 2 m ifrån och gumman vill följa efter =P Hann få några bilder men sen va jag tvungen att lämna mobilen vid grejerna för Isa är riktigt duktig på att plaska ;)

Nee nu måste jag ha frukost ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hon ser ju ut att ha roligt:P

2009-06-27 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0