Filuren Isak

Isak är lite rolig =P Han kom in till mig i soffan fort som blixten, helt nyvaken med håret som står åt alla håll och med värsta flinet. Frågade vad jag gjorde och satte sig bredvid mig. Babblar på som vanligt och sen ser han sådär busig ut och så frågar han efter min film (som han har velat kolla på i flera dar), med värsta flinet ;P Han ser ju så himla rolig ut när han gör sådär =P

Kom hem runt halv 9 nån gång. Danne fick ju följa med mig till Isa idag =P Hon fick hjälpa till och borsta. Sen så gick jag med dom en rätt lång runda så hon fick rida lite =P Blev bara skritt eftersom hon inte har ridit så mycket. Nån da när det är finare väder så ska hon få följa me igen och så ska hon få testa att rida själv och så uppe i grusgropen, för när det är blåsigt och så kan hon bli lite fjantig. Även Bella ville ju lära sig rida så hon ska la också få de =P Synd bara att man inte har en annan vanlig ridhäst om man säger så, eftersom travare har ju lite annan trav =P Inte det lättaste för en nybörjare direkt. Men det kommer nog gå bra iaf =P

Glömde ju självklart att ta kort på Danne när hon red. Tänkte ju på det innan vi gick iväg men ändå så glömde jag bort det. Får komma ihåg det nästa gång.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0