Lite shopping

Tjena!

Åkte in till stan idag med Cassandra =P Va lite varmt att åka bil speciellt på vägen hem. Är ju inte så skönt att sitta i en bil när det är över 30 grader ute =P Men jag ville handla lite så det fick gå ;P










Båda shortsen från H&M, 49,50 & 69,50 :-
Trosor från H&M, 29,50 :-
Linne från H&M, 98 :-
Tröja från Cubus, 100 :-
2 nagellack från Cubus, 39 :-
Gladiatorsandaler från Dinsko, 349 :-


Köpte 2 par tröjor till Cassandra också som hon ville ha för hon fyller ju år snart =P Och lite andra tråkiga grejer =P

Jag bara älskar skorna! Jag blev helt förälskad i dom när jag såg dom första gången på reklamen, kände att jag bara va tvungen att köpa dom. Och idag så testade jag dom, så himla snygga och sköna! Kommer gå mycket i dom i sommar ;)

Tröjan från Cubus är lite ljusare än vad den är på bilden. Så härlig färg, sådär skrikig som jag älskar ;P Tog den i XL bara för att få den sådär stor och härlig, riktig myströja ;)

Nagellacken. Ett knallgult och ett lila med glitter i. Supersnygga båda 2 =P Det märks väl kanske att jag gillar färg, älskar färg snarare ;P Så härligt med starka färger ju =P Det gula har nr.35 och det lila nr.162.

Nu ska jag gå ut till dom andra som håller på att grilla, ska bli så gott! =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0