Mitt horoskop stämmer idag

Ditt humör är inte det soligaste just nu och har du mycket att göra blir det värre. Varva ner lite.

Så lyder mitt horoskop idag och det passar mig utmärkt. Jag vart sur i morse när jag pratade med den där tjejen och fick veta saker som jag borde ha fått veta tidigare men ingen har brytt sig om att tala om för mig. Sen så fick jag inte tag i na igen förut när jag ringde så jag måste göra det i morgon bitti. Kunde inte ens diskutera med mami i bilen för att jag är på ett jävligt humör idag. Känner mig som en vildkatt som bara fräser för minsta lilla. Men ibland så är jag sur en hel da för massa saker som stör mig som fan, och börjar nån bråka eller nåt, då går jag i taket.

Har massa saker som jag måste gö också och det som står först nu är att rida. Ska åka till Isa om en liten stund. Sen har jag andra saker som jag måste gö när jag kommer hem.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag måste byta om och åka.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0