Ont i hövet

Hej!

Har as ont i hövet. Ska snart hoppa i säng för jag ska upp tidigt och jobba hela dan, 8-16.30. Så jag kommer va helt slut i morgon, för jag måste rida också om vädret tillåter, kommer däcka väldigt fort i morgon.

Har ridit idag med både L & K =P Riktigt roligt att vi alla 3 kan rida tillsammans nån gång =) Får se om det blir nånting mer den här veckan. Red iaf ett bra tag. Isa va lite jobbig idag, gick hon bredvid nån av dom andra så ville hon bara springa iväg så hon fick gå sist. Så tråkigt att hon är precis som när hon kom. Hon lugna ju ner sig ett bra tag och gick jätte fint men nu är det samma visa igen. Men hon är la inne i nån period nu eller nåt. Ska iaf träna mer övergångar och andra grejer som får na att lyssna bättre och sen sätta na i mer jobb som får na trött i hövet. För bara springa, det kan dom göra väldigt länge utan att bli trött men de blir annat när dom får jobba och använda hövet mer. Så från och me i morgon så ska det bli mer träning för våran del =P

Släppte ut dom i den andra större hagen idag =P Det har ju växt hur mycket som helst sen jag va där sist. Så nu har vi flyttat ner grejerna dit och hästarna verkar trivas väldigt bra där =)


Nu ska jag gå och tvätta facet, borsta tänderna och sen hoppa i säng. Är as trött och jag vill inte ens veta hur trött jag kommer vara i morgon.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: helen

haha vem är K?

2009-06-22 @ 18:53:02
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0