Skolavslutning

Heej!

I morse så va jag ju me på skolavslutningen med förskolan =P Alla barnen och fröknarna va så himla fina idag =) VA riktigt roligt att vara me på deras avslutning. Sen efteråt så va det ju avslutning för dom andra klasserna. Cassandra gick ut 9:an idag =P Stort Grattis till henne ;P Synd bara att Isak skulle vara en lite djävul idag för det gjorde mig riktigt grinig. Han bråkade hela tiden vilket inte va speciellt roligt.

Sen åkte jag upp till ånge för jag va tvungen att åka till arbetsförmedlingen. Hade helt glömt bort vilken tid studenten va så när jag skulle åka hem så va det ju bilar överallt och även studentflak ;P Ett stort Grattis till Martin som tar studenten idag! =)

Nu ska jag fortsätta titta lite på tv innan mami kommer hem och vi ska fika ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej,

Har en tävling i min blogg just nu där man kan vinna en påse med valfri smak med miniskorpor om du vill vara med i den!?

http://sweetkay.blogg.se/2009/june/vinn-miniskorpa.html



Har även en utlottning av en ny bloggdesign.



Mvh Linda

2009-06-12 @ 16:47:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0