Sova

Klockan börjar ticka på men jag kan inte slita mig från datan. Vill inte stänga av musiken men jag får väl lägga mig i sängen med min iPhone ett tag och fortsätta lyssna =P

Har inte gjort så mycket idag. Fastnade i Michaels bok, vilket jag misstänkte att jag skulle göra. As bra va den! Skriver mer om den i morgon. Va hos hästarna en stund förut, stod och goade med dom små råttorna ;P Dom är ju så goa alla 3 så jag kan stå där hur länge som helst och bara mysa me dom =)

Sen har jag inte direkt gjort nåt mer. Har bara vilat, hoppas på att smärtan ska gå bort nån gång. Lär la bli om nån da eller nåt..

Nee nu måste jag hoppa i säng ;P

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0