Torsda

Hej!

Idag va det den sista "riktiga" dagen på förskolan och fritids =( Kommer kännas väldigt konstigt att inte åka dit som vanligt på måndag för jag har ju varit där i nästan hela den här terminen, sen februari. Väldigt tråkigt men jag ska jobba där lite och sen till hösten så hoppas jag att jag får praktisera där igen när det är nya barn. Men det beror ju på vad dom som jag har praktik via säger. För jag får ju komma tillbaka för dom som jobbar där ;P

Vi har inte gjort så mycket idag. Lekt lite, fixat det sista och sen har barnen fått leka och så.

Fick 2 jätte fina presenter, först av förskoleklassen, fritids och personalen och sen en av barnen och föräldrarna =) Jag vart så himla glad! =) Visar bilder sen.

Nu är det mat =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

Plottra ner din adress så skickar jag dom imorgon :)

2009-06-11 @ 20:01:42
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Linnéa

Fin blogg! :)

2009-06-11 @ 20:03:40
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0