Varför kan det aldrig sluta regna?

Det har regnat precis hela dan. Passade på att åka till Isa när det bara duggade lite. Hann ju inte sätta på na regntäcket igår för det började ju spöregna innan vi hade kommit hem och jag ville inte sätta på na ett täcke när hon va helt blöt och jag inte hade en chans att torka henne. Så idag va jag dit och fixade det. Som tur va så hade hon inte blivit helt blöt utan från halva ryggen ungefär och bak på rumpan va hon blöt, så jag torkade henne med ett påslakan som jag hade i bilen så hon skulle bli lite torrare och sen på med täcket. Så nu slipper hon bli blötare. Kändes så dumt att jag inte hann få på na täcket igår men jag ska aldrig mer tänka att jag hinner fixa det sen när vi kommer tillbaka efter promenaden utan fixa det innan. Nu kommer hon iaf få gå med det hela tiden så länge det regnar.


Blåste lite när jag tog det här.

Har inte gjort speciellt mycket idag. Legat i soffan typ hela dan. Bloggat, läst bloggar, tittat på tv, läst och såna där grejer. Det är rätt tråkigt när det regnar precis hela tiden för då vill man ut och göra nånting, men samtidigt är det skönt för då har man en anledning till att bara ligga inne och slappa. Men i morgon måste jag göra nånting, kommer bli knäpp annars. Ska städa rummet och träna och förhoppningsvis rida också om vädret tillåter.

Nu ska jag läsa lite bloggar (igen) ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0