1 Mars

Hejsan!

Ja nu är det 1 mars. Helt otroligt hur fort tiden går. Nu bara längtar jag efter våren och sommaren, men som det ser ut nu så lär det la aldrig bli vår här för det kommer ju bara mer snö hela tiden =/ Så här mycket snö har det nog aldrig varit sen vi flyttade hit.

Vaknade kvart över 11 idag =P Det märks verkligen att jag inte sover tillräckligt mycket och att jag tränar, rider och är med ungar hela dagarna och gör andra saker också. Det tar verkligen på krafterna. Ska bli så skönt med 1 veckas lov, men det blir ju fortfarande massa träning, ridning och andra saker =P Fast det är ju bättre att jag gör en massa saker en att jag bara sitter hemma och slappar. Det gjorde jag igår och då va det faktiskt skönt för en gångs skull =P Låg i sängen typ hela dan och kollade på Seven Pounds, läste lite bloggar, sov en stund, läste lite och så ;P Väldigt skönt sådär ibland, när man alltid håller igång hela dagarna.

Nu ska jag tvätta håret innan jag ska dra till Linda.

Ciao!



Jag älskar den här bilden på Christina! ;)

Kommentarer
Postat av: christina aguileras fanblogg

hon blir alltid lika bra på bild!!!

2009-03-01 @ 14:02:46
URL: http://aguilerachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0