Dirrty



Jag ÄLSKAR låten & videon! Den här låten är helt underbar och speciell! Den här är en av mina absoluta favoriter med Xtina, den ligger på top 5 ;P Jag blir alltid lika gla när jag lyssnar på den och den betyder mycket för mig. Jag har 2-3 tatueringar som jag vill göra som har med Xtina att göra. Har velat gjort dom länge och snart måste jag leta upp en bra tatuerare som jag kan gå till för jag vill inte vänta mycket längre nu =P Hon är ju min idol och förebild så för mig är det inte så konstigt att göra tatueringar som har med henne att göra. Finns 2 låtar som betyder extra mycket för mig som jag vill ha som tatueringar och så vill jag göra en till grej =) Så snart måste jag fixa dom =P

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!

Shit vad roligt att jag kom in på din blogg, vad är oddsen, googlade By night Christina Aguilera, så ramlade jag in här!! Jag är oxå stort fan av fröken Aguilera nämligen! Å ska tatuera in en grej som har med henne att göra :) Har du gjort nån tatuering än? För det här inlägget var det ganska länge sen du skrev... Jag ville bara lämna ett litet avtryck i din blogg, kul att hitta ett annat Xtina-fan :D kram

2009-11-18 @ 00:23:47
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0