Fint väder

Hej!

Idag är det väldigt fint väder =D Fast när vi skulle åka skidor, eller ja barnen för jag åker inte ;P Så stormade det, inte speciellt roligt.. Och en av tjejerna sa att hon måste äta mer för hon höll på att flyga bort =P Ungarna är så gulliga =P

Planterat med ungarna har jag gjort idag också. Förra veckan så målade dom krukor och idag så fick dom plantera några frön med mig och så =P Jag hoppas att det blir nånting i allas krukor, är ju lite tråkigt annars.

Hmm vad har vi gjort mer idag? Vi har varit på biblioteket. Jag har hjälpt 3 killar med matte. Varit ute och lekt, spelat fotboll och så =P Sen har vi gjort andra saker också.

Blir ingen ridning idag heller för Linda hade ridit Mille på dan. Ska passa på att göra andra saker nu när jag har mer tid. Det är alltid bra för jag hinner ju inte alltid göra det jag ska när jag kommer hem.

Nu ska jag kolla på Miami Ink och sen börja med det jag måste gö =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0