Fredagen den 13:e igen

Tjena!

Idag är det fredagen den 13:e igen hehe ;P Och kommer även vara det i november (har kollat upp det) =P För det brukar la bara va det 1 gång om året? Jag har för mig det och nästa år är det bara en gång. Men i år är det 3 gånger.

Aja, den här dagen har varit bra. Lite stökigare och bråkigare idag mellan vissa ungar. Jag har gjort sockermålningar med alla barnen idag och det tyckte dom va jätte skoj =P Sen har jag lärt den goaste killen på fritids att fingervirka idag =P Själv så lärde jag mig det själv igår ;P Satt och kolla i onsdags när några tjejer gjorde det på fritids och fick för mig igår att jag skulle testa och det gick ju bra hehe =P Sen har jag lekt gömma nyckeln med några av barnen också och det tycker dom också är jätte roligt =) Börjde med det igår =P

Sen satt jag och Linda på lunch rasten och hjälpte till att rätta matteböcker. Va faktiskt rätt roligt att gö det ;P

Fick även jobba idag på fritids istället för Ninna =P Är ju alltid bra att få jobba lite och det skulle ju vara bra om man fick gö det lite oftare.

Efter jobbet så skulle jag träna med mami men jag cyklade bara lite och körde lite armar för jag hade så jäkla ont i knät och har det fortfarande. Så nu ligger jag här i soffan och tänker inte gö nånting annat förrän den här satans smärtan är borta.

Nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!



Kommentarer
Postat av: helly

men michelle, är det samma knä som fortfarande spökar? :/

2009-03-14 @ 11:57:57
URL: http://helly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0