Godnatt!

Tjena!

Ja idag har jag verkligen inte haft tid till nånting. LIte tråkigt att mitt första inlägg här idag blir det enda. Ska snart sova för jag är as trött och har onte i hövet. Har ju varit på förskolan & fritids till 4, sen tränade jag och mami, handlade, hämtade ut ett paket, åkte hem och bytte om till ridkläder och käkade lite fort och sen drog jag till Linda för att rida Mille själv. Det är vad jag har gjort idag. Hatar verkligen att dagarna är så korta, för jag hinner ju inte gö nånting. I morgon ska jag iaf inte rida för jag måste lägga den tiden här hemma för jag har en del saker som jag måste gö.

Red ut på Mille själv idag för Bitter hade tappat en sko och så fyller Lindas kille år idag så dom firade ju han. Mille va en helt annan häst när man rider ut själv. Han är mycket lugnare och lyssnar mycket bättre =) Han va lite små töntig idag för vissa grejer men så är det ju ibland. Linda har ju typ alltid ridit ut på han själv så det är ju inte konstigt att han blir lite jobbigare nu när vi rider tillsammans. Men dom måste ju vänja sig vid det =P Han va så go idag lill killen =) Stod vid grinden gjorde han också när jag skulle hämta han och det är inte ofta det händer i vanliga fall ;P

Hämtade ett paket idag också, från Gymgrossisten.com =P Beställde mer proteinpulver för mitt är slut. Köpte 2 olika sorter och smaker som jag inte har testat innan. Det märket som är på burken har jag haft innan fast mindre och i en annan smak. Sen köpte jag även omega-3 och så fick jag en vattenflaska gratis för att jag har handlat därifrån innan ;P





Nee nu ska jag göra mig i ordning och sen sooova! =P Är så trött så det är inte klokt.

Sleep tight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0