Hemma

Hejsan!

Kom hem runt halv 6 nån gång. Jag och mami tränade vid halv 4 och efter det så handlade vi lite. Idag va det inte mycket folk på gymmet, riktigt skönt =P Brukar alltid vara jätte mycket folk där så man får vänta på dom grejerna man vill använda och så blir det ju trångt över huvud taget.

Idag va vi och fiska med ungarna och jag kan ju säga att det inte av speciellt roligt för vädret va skit. Det va grått och tråkigt och så blåste det som satan, så man höll ju på att frysa ihjäl. Så 2 timmar på sjön va ingen höjdare idag. Lite tråkigt eftersom barnen tycker sånt där är jätte skoj ju. Men idag va det många barn som hellre ville gå tillbaka till skolan och jobba matte än att vara där nere. Och vilka barn vill göra det frivilligt när dom får fiska? Inte många. Så det va väldigt tråkigt att vädret sög idag.

Jag och Cassandra höll på att krocka i morse också efter att vi hade lämnat av Danne på skolan. Det va nån jäkla idiot som körde ut typ precis framför mig och körde snett över på min sida precis framför mig och sen över på den rätta körbanan. Jag fick ju tvärnita och hade jag kommit lite tidigare eller att det hade varit högre hastighet så hade jag ju kört rakt in i idioten. Tuta gjorde jag också. Skulle inte förvåna mig ett dugg om det va en gamling för dom kan ju fan inte köra bil, och just att personen körde så satans sakta och så mycket på min sida så känns det som om det va en gamling för dom kollar ju fan inte riktigt utan dom bara kör och skiter i allt annat. Man är ju inte speciellt rädd om sitt liv när man kör ut sådär. Hade vi krockat så hade jag kört rakt in i föraren, va bara tur att jag hann stanna. Jag blir så jäkla trött på alla dessa idioter som kör bil hur som helst.

Ja sen har det la inte hänt speciellt mycket idag. Har pratat med Isas ägare. Vi bytte dag då hon ska komma med hästen. Vet inte om jag har skrivit det att hon och kanske hennes kille ska köra hit henne så jag slipper tänka på det, vilket känns väldigt skönt. Och sen förstår jag ju att hon vill se hur det går när hon träffar Bitter och så. Det hade jag också velat. Jag bara längtar tills hon kommer, söta lilla Isa =)

Nee nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!


En bild från i onsdags när vi va och åkte madrass med ungarna =P

Kommentarer
Postat av: Erica

När kommer hon då?

2009-03-27 @ 19:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0