Hemma igen

Tja!

Har ni haft en bra da så här långt? =) Det har jag iaf =P Har varit fint väder hela dan och är det fortfarande, så jäkla härligt! ;P Jag hoppas verkligen att det fortsätter såhär hela tiden nu så våren kan komma nån gång =P

Usch, jag är så himla spänd i halva ryggen. Jag behöver typ inte gö nånting så blir jag spänd och jag vet inte varför. Hatar det. Man skulle ha haft en massör som man kunde gå till varje da, det skulle vara skönt =P

Har en massa grejer som jag måste göra idag också. Ska gå ut om en stund och städa lite åt Em. Skönare att kunna hålla det rent där hela tiden så man slipper städa hela buren så ofta.

Men innan jag börjar med allt så ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ica

det är bara bra här med ;) gjort något kul idag då?

2009-03-18 @ 20:35:04
URL: http://icaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0