Hemma

Tja!

Kom hem innan 5 nån gång. Först så tränade ju jag och mami, sen åkte vi hem och jag hann ta det lugnt ett tag och käka lite. Sen vid kvart i 1 så drog jag till Linda =P Först red vi på banan för båda hästarna behöver träning och sen red vi ut en sväng =) Va så himla fint väder idag och varmt för en gångs skull =P Så härligt när man ser att snön börjar smälta bort från marken och jag hoppas att det fortsätter såhär nu så vi blir av med den här jäkla snön nån gång! Bara längtar tills det blir vår ;P

Måste ta in massa ved idag och fortsätta städa rummet. Tråkigt men det måste göras. Får testa hur bra min pannlampa är när jag ska ta in ved Haha ;P

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag måste gå ut =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0