Magnus & Annika

God morgon!

Klev upp klockan 9 idag. Vaknade först vid 6 och kunde inte riktigt somna om men jag tvingade mig själv att göra det för jag hade ingen störra lust att kliva upp då =P Kliva upp klockan 6 en lördagsmorgon när man är ledig? Det är inte normalt ;P Så jag lyckades somna om efter ett tag och sov ett tag till =P

Igår somnade jag direkt efter Let's Dance. Jag satt där och hoppades hela tiden att dom skulle säga Magnus, och tillslut så gjorde dom det =P Så jäkla roligt att han vann! Laila är ju jätte duktig hon också. Men Magnus är ju så stor och väger 150 kg, och att han kan dansa så bra som han gör och vara så smidig, det är helt otroligt! Han är verkligen en värdig vinnare för han har utvecklats jätte mycket och han är så jäkla duktig! ;) Gud va hans fru måste vara stolt över han. Och Annika, va glad hon måste vara nu när dom vann för hon har ju bara kommit 2 förut ju. Och nu vann hon med Magnus =) Man såg ju hur glad hon vart när dom roppa upp deras namn =P


Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, ska snart fixa lite grejer innan jag ska åka till Linda =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0