Månda

God morgon!

Klev upp kl 6.40 idag. Va as trött precis när mobilen ringde men nu så är jag rätt pigg ändå och det brukar jag inte vara =P

Jag har hunnit tvätta ansiktet, klä på mig, käka frukost, fixat frukost till Isak och så. I vanliga fall så är jag jätte trött och seg och skulle sitta och käka frukost nu och inte klätt på mig än =P Men idag är jag inte lika seg i kroppen så allt gick mycket fortare idag ;P

Helt otroligt egentligen att jag är såhär pigg för jag somnade på soffan igår efter Beck, och sov där till 5 i morse. Och jag brukar alltid vara extra trött då, men inte idag vilket är så skööönt! ;P Ljust är det ute också så man blir ju lite piggare av det =P

Nee nu ska jag göra mig klar så jag bara kan ta det lite lugnt sen =P

Ha en bra dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0