Onsda

Tja!

Kom hem för en stund sen, har varit hos Linda =P Mami följde med dit också så att Mimmi & Rambo skulle få leka och så ville hon kolla på hästarna =)

Vi red bara på plan idag. Linda hann inte rida så mycket för Bitter är halt, fast han visar det bara i traven. Så det kan ju bara vara en sträckning eller nåt. Så hon fick träna mig lite istället ;P Hon kör ju western på sina hästar speciellt Mille då och det är ju helt nytt för mig, så hon får hjälpa mig =P Är ju skillnad på det och vanlig ridning liksom.

Innan det så tränade jag och mami. Jag tränade bara kondition idag för det behövs verkligen =P Måste börja köra det oftare för det är väldigt skönt.


Har även köpt massa spån och mat till Em =) Behövdes det också och jag hoppas att det blir varmt nån da nu så jag kan städa hela hennes bur.


Aja, nu ska jag och mami beställa lite proteinpulver och grejs =P


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0