Segar i soffan

Tjena!

Ligger här i soffan och segar just nu för jag är jätte mätt efter att jag har smällt i mig massa amerikanska pannkakor med jordgubbar & hallon ;P Jag Älskar amerikanska pannkakor! Godaste pannkakorna som finns ju =P Så nu ska jag ligga här ett tag och smälta maten =P

Ja den här dan har varit bra som vanligt typ ;P Jag har lekt och jobbat matte typ hela dan idag med en jätte go och snäll kille =) Han är alltid så himla snäll och bråkar aldrig. Lugnaste barnet på förskolan =P Det är roligt när nån av ungarna fäster sig mer vid än liksom =P

När jag slutade så gick jag upp och tränade med mami. Vart bara kondition idag, vilket va skönt. Vart ingen ridning idag och kommer inte bli det i morgon heller. För då ska Linda rida för en jätte duktig tjej, så då ska jag bara kolla på. Tänker ta en vilodag i morgon för det behövs.


Nu ska jag läsa lite bloggar ;P


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0