Sönda

God morgon!

Klev upp halv 9 idag, mycket bättre än igår ;P Jag gillar inte att sova bort hela dan men ibland så behöver man sova ut.

Det är väl ingen som har missat att Malena, operasångerskan vann igår på Melodifestivalen. Fan om vi inte vinner nu när vi har en skitlåt, då är det nåt fel. Jag kommer inte ihåg va hon fick för poäng av den intrenationella juryn, för jag har för mig att hon fick poäng av dom iaf. Men Sarah & Caroline fick ju dom högsta poängen och det va ju ändå en liten fingervisning från deras sida, på vad dom andra länderna gillar. Så bäst hade la varit egentligen om nån av dom vann, men vi borde fan vinna med den här låten också för dom andra länderna gillar ju sånt här skit.


Idag är det jätte fint väder igen så idag blir det säkert ridning =P Man får ju passa på när det äntligen är fint väder och man slipper rida sent på kvällen.

Nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helly

du har inte tänkt på att kolla upp det i sundsvall?

istället för han hassan, som inte kan någonting ;P

2009-03-15 @ 11:34:57
URL: http://helly.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0