Städat klart

Herregud va lång tid det tar när man rensar och städar. Det tar alltid flera timmar och det känns som om man aldrig blir klar. Men nu är jag klar typ, ska bara fixa i ordning lite på sängbordet och byta kattsand i knarpans låda och sen är jag klar ;P Nu ska jag verkligen försöka hålla det snyggt i rummet och rensa lite då och då så man inte behöver lägga ner så mycket tid på det.

Nu är det ju sovdags också =P Snacka om att tiden har gått fort. Jag har ju inte hunnit göra nånting annat än att städa. Fan nu drog Knarpan ut massa kattsand på golvet, så jäkla typiskt. Och nu kommer den lilla råttan och tror att han kan sätta sig framför datan. Han ska alltid vara ivägen =P

Nee nu ska jag fixa det sista och sen göra mig i ordning och hoppa i säng ;P

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: helly

nä? vadå för häst?

gud vad avis jag blir ;P haha

2009-03-30 @ 23:03:08
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0