Tisda

God morgon!

Har ni sovit gott? =) Det har jag men jag är lite tröttare och segare idag iaf =P Men det blir la så när man är med en massa ungar hela dagarna, man blir lite trött då =P Va inte så skoj direkt när klockan ringde 6.40, det hade varit skönt att få stanna i sängen men det går ju inte.

Idag på lunchen så ska jag åka ner till dagiset som jag jobbade lite på förra året, och säga åt dom att jag fortfarande finns om dom behöver en vikarie. Jag behöver verkligen jobba så jag får mer pengar för det behövs verkligen.

Aja, nu ska jag fixa klart det sista innan vi ska åka. Idag tar jag bilen eftersom jag ska ner till dagiset ;P

Ha en bra dag! =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0