Tisda

God morgon!

Idag är det underbart väder ute =D Man blir ju så mycket piggare och gladare då =P Fast det är lite kallt, 6 minus men det brukar ju bli + grader på dan, så det hoppas jag att det blir idag också =P Jag bara längtar tills våren verkligen är här och man slipper all snö, det kommer bli så skööönt! ;P

Igår va jag tydligen väldigt trött. Jag gick in och la mig i sängen och läste vid kvart i 9. Jag hann la läsa typ 2-3 sidor sen slockna jag ;P Sen vakna jag typ kvart över 1, gick upp och borstade tänderna och tvättade facet och sen gick jag och la mig igen =P Så jag är rätt utvilad nu =P

Sen i morse då vakna jag till och funderade på om inte klockan skulle ringa snart för det kändes som det. Kollar på mobilen som jag har larmet på, ja då har den tydligen stängt av sig. Så jag kollar på min iPhone och då är klockan 6.40. Det är ju tur att ens egen klocka fungerar ibland när det behövs ;P Jag hatar när mobilerna lägger av sådär och ändå hade jag nästan fullt batteri. Ska kanske börja ställa klockan på den andra mobilen också ifall att nån av dom dör under natten, eller alltid ladda mobilen under natten för då kan den ju inte dö ;P

Nee nu ska jag gå och göra mig klar så jag hinner me bussen sen =P

Ha en underbar dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0