Torsda

Hej!

Igår va jag as trött när jag kom hem vid 9, lagom till Grey's Anatomy =P Va hos Linda från halv 5 till typ 20.40 =P Jag däckade på soffan efter Grey's ;P

Linda tränade för en jätte duktig tjej igår och det gick jätte bra =) Mille va lugn och snäll, han vart bara lite små grinig ibland. Men annars va han jätte duktig =) Nån gång här framöver så ska vi båda 2 rida för henne vilket kommer bli skoj eftersom jag inte kan nånting om western =P

Ja den här dagen har varit bra =P  Idag hjälpte jag en supergo tjej på förskolan att bli klar med sin mattebok =P Hon vart så gla för hon har velat bli klar med den i 2 dar men har inte hunnit. Och igår så hjälpte jag den goaste killen på förskolan att bli klar med sin mattebok, har för mig att det va igår iaf ;P
Sen har jag lekt med ungarna och så fick jag ha en grupp med ungar när dom hade fadder. Det är massa ungar från 2:an som kommer dit 1 gång i veckan och gör olika uppgifter med det barnet som dom är fadder åt. Och idag fick jag ha Evas grupp för hon skulle iväg en stund då. Det va väldigt roligt för dom är så himla snälla =)

Sen har jag och mami tränat =P Körde lite kondition och styrka. Och sen handlade vi och jag kunde inte låta bli att köpa 2 burkar med citron och lakrits glass ;P Älskar den glassen!


Nu skriker mami att det är käk ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0