Vart är våren?

Tja!

Usch va trött jag är på den här snön och det blir ju inte bättre av att det snöar nu och har gjort det typ hela dan =/ Det är snart april och vi har huuuur mycket snö som helst kvar. Jag fattar det inte. Jag vill ha vår nu!

Jag har varit hos Linda en stund idag. Vi har rensat lite där hon har sina hästsaker, så nu får jag plats med Isas saker där också =P Väldigt skönt med mer utrymme där kan jag ju säga =P Ska åka till stan nästa helg och köpa lite grejer dit och så =P

Sen har jag tagit det lugnt ett tag, käkade lite och kollade på Du är vad du äter =P Roligt program det där ;P Och efter det så gick jag och mami ut på en promenad med Mammi =) Och nu sitter jag här vid datan igen ;P Ska kolla efter lite hästgrejer och läsa lite bloggar innan jag ska städa rummet.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0