Freda

Hej!

Jag hann inte blogga nånting i morse för jag sov lite längre och så hade jag massa saker att göra.

Det är ju helt sjukt att det är freda igen, jag tyckte att det nyss va freda =P Veckorna går ju så sjukt fort! Läskigt fort går dom =P

Har varit en rätt lugn dag idag. Jag har spelat spel med några barn, dom har målat lite, varit ute, lekt och lite allt möjligt =P Sen så jobbade jag på fritids istället för N. Vi hade la typ 16 barn idag, och det va ju flera stycken som gick hem rätt tidigt så det har varit väldigt lugnt =P

Igår så va jag hos Linda hela kvällen. Vi fixade med hagen till 9 och sen så pysslade vi lite med hästarna, lät dom käka lite gräs och Isa fick träna med traktorn. Hon är ju så himla fjantig när det kommer en traktor så igår så fick hon gå framför traktorn när M körde den. Bitter va ju me han också och han bryr sig ju inte och Isa ska också sluta bry sig. Så det kommer bli en hel del träning.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska åka till Isa =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0