Godnatt!

Snart är det dags för mig att göra mig klar och hoppa i säng. Ska ju upp klockan 5 i morgon så jag vill ju hinna sova lite ;P

Va hos Isa en stund förut. Isak fick rida en stund och han tyckte att det va jätte roligt =P Och Bitter va ju så gullig, han gick efter oss hela tiden =) Det måste ha sett lite roligt ut ;P Sen så fick Isak gå lite med Isa själv, jag gick bredvid. Han är inte rädd för hästarna och det är så roligt att se när han håller på med dom =) Han va så rolig när han red, han håller ju i sig i sadeln och så tog han upp ena handen i luften och sa: Titta mamma en hand! Hehe han är så knasig ibland =P Han ska få följa me i morgon också om det är bra väder för han gillar ju att rida =) Så vi får hoppas på fint väder i morgon =P

Kunde inte ta några kort idag för batteriet dog i kameran och jag glömde min mobil hemma. Men nästa gång han rider så ska vi ta massa kort =P

Nu måste jag göra mig klar och hoppa i säng sen =P

Sleep tight!


En bild på Isa i nya hagen som jag tog i lördags när vi släppte dom där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0