Hemma igen

Tjena!

Nu är jag hemma igen. Fick åka med N hem idag så jag slapp ta bussen =P Ska snart käka lite och sen dra till Isa. Det har varit rätt så bra väder idag men nu ser det ut som om det ska börja regna om en stund. Jag hoppas verkligen att det inte gör det för jag måste rida idag. Så solen, du får allt hålla dig framme ett tag till ;P

Vad har vi gjort idag då? På morgonen så gick jag & S in till FA och va där med barnen tills det va lunch för det va massa barn från dagis som va och hälsade på och skulle kolla runt lite och så. Där inne så fick dom leka och göra lite vad dom ville. Sen har vi varit ute och så har dom badat. Sen på fritids så har vi inte gjort så mycket. Varit ute och sen har jag varit inne med några barn, spelat spel och lite sånt där =P Det är la typ det vi har gjort idag ;P

Nee nu måste jag ha käk ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0