Lörda

Tjena!

Klev upp klockan 9 idag. Har duschat och grejat på. Ska åka till Isa om en stund. Hade tänkt pyssla lite me na innan vi ska släppa dom i deras ena sommarhage =P Jag vet ju en som kommer bli helt överlycklig och hon heter Isa ;P Hon lär hoppa runt, springa och käka massa gräs som det lilla matvrak hon är ;) Ska bli riktigt skoj att se =P

Igår kom jag hem strax innan 10. Red en sväng igår, tränade lite i grusgropen, sen red jag i skogen. Vart en mysig ridtur =)

Nee nu måste jag gö mig klar så jag kan åka nån gång =P Lite tråkigt att det är piss vädeer just nu, ser ut som om det ska börja regna när som helst. Men jag hoppas att det inte gör det.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0