Lörda

God morgon!

Känns lite konstigt att jag inte har bloggat på 2 dar, men jag har inte haft tid och sen har jag inte direkt varit hemma nånting heller.

I torsdags så va jag på fritids till halv 2, fick gå hem tidigare för det va ju inte så mycket barn på slutet och inte innan heller direkt. Sen handlade jag lite och åkte hem och fixade massa grejer innan jag skulle åka till Linda. Vi hade förfest hos dom och så skulle vi grilla också. Det va hur roligt som helst där men det va lite tråkigt att det va så många som va så tråkiga och inte ville dansa utan bara satt och snackade hela tiden. Vi va 6 st som dansade, oftast va vi 4, och jag vet inte hur många dom andra va som bara satt ute i köket och va tråkiga. Men men vi andra hade ju jätte skoj så =P

Sen runt halv 12 kanske eller nåt så drog vi till forum. Det va inte lika roligt där som hos Linda och Martin. Dom spelade inte sådär jätte bra musik så det va ju inte så skoj att dansa där direkt. Sen så är det ju så blandade åldrar och det är inte alltid så skoj. Men det va en rolig kväll iaf ;P Man träffade ju lite folk som man inte har sett på ett bra tag =P En lyckad kväll =) Nästa fest blir nog en hemma fest för det är ju så sjukt skoj ;P

Sen igår så va jag och Erica hos Linda och Martin hela dan typ. Vi gosade lite me hästarna, busade me Dini, grillade, pratade och kollade på film =) Fast det vart inte den filmen som vi ville se för när vi va och köpte filmen så lyckades hon i kassan lägga ner fel film så den måste bytas idag. Va en jätte trevlig kväll också och det är sånt här som man borde göra oftare =) Det är så skönt att va hos dom för då slipper jag mina gapande syskon ett tag och så gillar jag att vara där =P Jag trivs så bra hos dom och så är ju alla där så himla snälla =)

Nu ska jag käka lite frukost ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0