Natti natti!

Gud nu måste jag sova, är hur trött som helst! Jag lyckas ju nästan aldrig komma i säng i tid heller så jag är ju as trött på morgonen.

Jag och Linda red en sväng förut. Det är inte ofta vi rider tillsammans på vardagarna utan bara på helgen, men ibland så blir det att vi rider tillsammans vilket är skoj =P Vi red på en ny väg som L hade ridit en bit på och som vi fortsatte på nu för att se vart vi hamnade =P Lite synd va det att det tog stopp när vi hade kommit en bra bit, för det va massa vatten på vägen och där har man ju inte lust att gå direkt. Va en mysig väg så det va lite tråkigt. Men det finns ju massa andra vägar där också som vi ska testa nån gång ;P

Åkte in i ett träd också eller ja en stock typ som stack ut en bra bit upp, lite knöligt att förklara men jag fick en jäkla smäll på handen och benet (lär ha ett stort blåmärke där). Isa ville inte gå där det va blött och så trängde hon sig upp vid kanten precis vid stocken så den trycktes upp på mitt ben. Inte speciellt skönt kan jag säga.

Sängen nästa ;P

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Söt, söt pålle :)

2009-05-27 @ 08:19:28
URL: http://jennimaatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0