Sönda

Tjena!

Idag har det inte varit lika varmt och fint väder som igår. Lite tråkigt.. Men det har varit rätt skönt iaf fast det är lite blåsigt.

Idag har jag varit hos Linda i några timmar. Vi har ridit lite och låtit hästarna käka lite gräs =P Ska dit lite senare igen =P

Igår va jag där hela dan. Först så kom Isas ägare dit och va där en stund. Sen red vi ut och va borta ett tag. Jag och Linda åkte ner till dom som har sommarhagen där vi ska ha hästarna, pratade lite me dom och så lånade vi en sån där stor klubba som man slår ner stolpar me. Vi började sätta ner massa stolpar på ena hagen, Martin hjälpte ju till så det gick ju lite fortare =P Vi har iaf inte så många stolpar kvar på den hagen så det kommer gå rätt fort att fixa. Sen käkade vi lite och kollade på 2 filmer ;P Ovanligt att vi kollar på film hehe ;)

Ja sen har jag la inte gjort så mycket mer direkt =P Hämtade Cassandra i ånge idag för det gick inget tåg.

Nee nu ska jag ta och duscha innan One Tree Hill börjar =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0