Torsda

Hej!

Gud va skönt det är att vara ledig en extra dag =P Fast i morgon blir det inte lika roligt för det är jag som öppnar på fritids och att kliva upp 5 är inte speciellt roligt. Men jag är ju glad att jag får jobba så =P

Igår så åkte jag och Cassandra till Isa en stund. Först så åkte vi och Linda till han som jag köpte hästskorna av och sen va vi hos hästarna en stund. Gav dom mat och borstade dom lite.

Hade tänkt att Isak skulle få rida idag men just nu ser det ut som om det ska börja regna när som helst, så det får vänta till senare. Jag hoppas att det blir bättre väder sen för han vill ju verkligen rida =)

Nee nu ska jag läsa lite bloggar =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0