091008

Tja!

Idag har jag legat och läst en del, städat en hel del i mitt rum, rensat en massa och grejat på. Är inte klar och kommer inte bli det idag heller. Fattar inte att man drar på sig så mycket grejer hela tiden. Sen har jag varit ute med hundarna, hängt lite tvätt, hämtat Isak hos Linda och grejat på. Nu sover äntligen Linc, han har varit uppe i gasen ett bra tag så jag har fått passa han, vilket gär att det tar ännu längre tid för mig att bli klar med rummet.

Mami, Cassandra & Bella är på sjukhuset. Dom åkte runt 4 nån gång tror jag och lär nog få sitta där länge. Bella hade iaf ramlat och skadat ett finger (igen!) och har hon brutit fingret så fattar jag fan inte vad hon gör. Det va ju inte länge sen hon bröt tummen och det vore ju typiskt om hon lyckas göra det igen. Får se när mami ringer igen.

Tänkte fixa nånting att käka nu lite snabbt innan Inlåst börjar =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0