091009

Tja!

Har inte gjort så mycket idag. Läst som vanligt =P Tvättat håret, varit ute med hundarna och så. Upptäckte också att min mobil har haft lite damp igår och idag. Skulle skicka ett sms till Jessica men det funkade inte så jag fick slå av den och sen såg jag att jag hade fått sms av henne igår och idag. Hmm.. Sen ringde hon och frågade om jag hade fel på telefon för hon hade försökt ringa också. Mami hade också försökt ringa igår när dom va på sjukhuset men det hade ju inte fungerat. Lite konstigt för jag har inte tappat den i golvet eller nånting men nu är den som vanligt iaf =P

Bella hade bara stukat fingret så det va ingen fara =P Hon hade hoppat ut genom ett fönster på skolan för att hämta en bok som hade hamnat utanför på nåt konstigt sätt och så hade hon la lyckats fastna också. Jag fattar inte riktigt vad dom gör i skolan men aja =P Runt halv 12 i natt kom dom hem så dom fick ju sitta på sjukhuset ett tag.

Nu ska jag måla på ett till lager nagellack =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0